אז אתם עושים קרוספיט...

לאימון גופני יש כל כך הרבה צדדים, כל מדריך יגיד לכם משהוא אחר, כמה שהוא מבין ואחרים לא שלא לדבר על המיתוסים...
באימון גופני יש כל כך הרבה מיתוסים, לא צריך הרבה בשביל שאחד חדש יצוץ מעבר לפינה.
אז אתם עושים קרוספיט!! שמעתי שנפצעים שם / שמעתי שזה רק למשוגעים...
בטח כבר שמעתם את זה ומי שלא אל חשש זה בדרך.
אז מה זה אומר שהם לא צודקים וקרוספיט זה הדבר הנכון ביותר?
חברים לפעמים שווה לעצור רגע ולשאול את עצמכם מה נכון בשבילי...
כן אני יודע שזה אולי הפתעה שאני ירשום לכם משהוא כנגד קרוספיט אבל גם אני עוצר מידי פעם ומתבונן מסביבי.

מה לא נכון התמונה הזו:


לדעתי: לא חשוב עם אתם מתאמנים בקרוספיט או בכל אימון אחר, השאלה היא עם אתם שומרים על הכללים הבאים
1. לבצע תנועות ללא כאב
2. לבצע תנועות בטווחי תנועה מלאים
3. לבצע תרגילים במשקלים נכונים לאופי האימון / היכולת הגופנית שלכם
4. לבצע את האימון באינטנסיביות ראויה
5. להיות חכם ולעצור לפני שמגיעים לכישלון תנועתי ולא למשוך ולמשוך
6. לבקר את המאמן שלכם, לא כל דבר שהוא אומר זה נכון
7. לשמור על נפח אימונים נכון

יש לי עוד מאה נקודות אבל אתם מבינים את הרעיון.


בשורה התחתונה: הבריאות שלכם היא בידיים שלכם. היו חכמים ואני ישתדל להיות כמה שיותר חכם בשבילכם גם.

מיומנות:
משחקי שכיבות סמיכה

WOD 25/12/2012 יום שלישי

12 דקות מקסימום סבבים של:
5 burpees
10 wall ball
15 kettlebell high swing

רגע לפני שהולכים
L-SIT


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה