אחרי שבוע לא קל בבוקס עם כמה P.R חדשים וכבדים במיוחד.
ג'ון ואחרים עם המאסלאפ הראשון שלהם וכ'ו
האימון הולך להיות קצת אחרת...

נתחיל בכך שבמהלך שבת אוהד הצלם שלנו הולך לבצע קצת עבודה פרטית משלו בבוקס וצפוי לצאת משם כמה תמונות ממש יפות של עולם הקרוספיט. 
נמשיך בהודעה שבקרוב נארגן יום צילום מיוחד לבוקס הכולל את כולם. כן כן כולם!!!


ובנימה אישית...
כמאמן ובטח כמי שמנהל ובונה את תוכנית האימונים של הבוקס אני תמיד מנסה לחקור וללמוד דברים חדשים בתחום וכתוצאה מכך, כשיצאנו לדרך בניתי את אופי האימונים בבוקס קצת שונה מבוקסים אחרים שאני מכיר/עוקב אחריהם.
האימונים שלנו עמוסים, עם דגש ברור להרמת משקולות.
אנחנו מצליחים להכניס המון תרגילי כוח / עזר וכל מה שבניהם במהלך שעה ואנחנו נוגעים בעולם של ריצה ואתלטיקה ברמה כמעט יום יומית ורק השבוע ביצענו מאסלאפ כחלק מ METCON ולא רק כמיומנות דבר שהוא לא ברור מאילו...
אז...השבוע התחזקה לי האמונה בדרך והכיוון שלקחתי את הבוקס כאשר ראיתי מהצד אייך בסופו של דבר בוקס "יחסית" קטן כמו שלנו משנה את כיוון הרוח במקומות אחרים גם
בקיצור חברים אני ימשיך לנסות להוביל אתכם הכי טוב שאני מכיר.





WOD 2/4/13 יום ה' E.M.O.M

מתחילים בתרגול בלימה וכוח מתפרץ בעזרת קונוסים...
  • בספרינט רצים בין הקונוסים.
  • בדקה הראשונה רק הלוך.
  • בדקה השנייה הלוך ושוב
  • בדקה השלישית הלוך ושוב והלוך
  • בדקה הרביעית....טוב הבנתם אני מקווה.
ממשיכים בקצת עבודה בתוך הבוקס
  • thuruster
  • 5 שכיבות סמיכה
* כל דקה על הדקה מוסיפים עוד חזרה ל thurusters כך שדקה ראשונה=חזרה אחת / דקה שניה=2 חזרות וכ'ו *

ומסכמים בקצת עבודת בטן בזוגות...

כנסו לקישור ויותר ספציפי לכיוון 1:35 / 2:00 דקות...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה