שבוע טוב חברים וחברות
במהלך סוף השבוע קיבלתי טלפון מבחור שמתאמן לבד בקרוספיט ושאל אותי כמה שאלות לגבי האימונים שאני נותן.
אחרי שיחה של איזה חצי שעה הוא אמר לי שהוא עוקב ומתאמן על פי האימון היומי שלנו כבר חודש והאמת זה מדהים אותי לחשוב שאנשים שלא קשורים לבוקס מתאמנים לפי משנתי.
בנוסף לכך במהלך יום שבת אוהד שלנו הגיע לסשן צילומים קטלני עם כמה מהחברים בבוקס ועוד אנשים שלא קשורים אלינו, אז חברים תודה רבה לכל מי שהגיע ונן מזמנו, ואני בטוח שבקרוב גם נוכל לראות את התוצאה.






הרבה עבודה לפנינו השבוע, אנחנו ממשיכים בשיפור עבודה טכנית ועולים מדרגה בכל מה שקשור לכוח השבוע אבל פותחים את השבוע כמו שרק אנחנו יודעים...








WOD 5/5 יום א'

  • טריבונה: 2 סבבים של, עליה רק על רגל אחת (רצופים)
  • 8-8-8-8-8 חזרות של one arm dumbbel-shoulder press



angie-על זמן
100 - מתח
100 - שכיבות סמיכה
100 - בטן
100 - סקווט
* חייבים לסיים את כל החזרות לפני שעוברים לאלמנט הבא *








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה