כמה להתאמן ובאיזה רמה אני?

אייך אני יודע באיזה רמה אני? מתי נכון לי להתאמן יותר מפעמיים או שלוש פעמים בשבוע?
טוב אז בואו נעשה קצת סדר.
1. הוותק בבוקס לא חשוב, הרצינות ההתמדה והתוצאות הם הגורם המוביל בלבד.
2. כל מי שמתאמן בין מספר ימים עד חודש נחשב מתחיל, אפילו עם הוא אלוף ישראל בשחייה הוא מתחיל בקרופיט...
3. סדר של אימונים ללא הפסקות והתקדמות-להראות שיפור מתמיד במשקלים ותוצאות.
4. מצב גופני - תתי פריקות, מתיחות, כאבי שרירים וכדומה
בקיצור חברים לפני שאתם מתאמנים כל יום ומושכים פציעות חשוב לדעת למה וכמה, לאיזו מטרה אני מתאמן כל כך קשה וכמה אימונים יהיו נכונים בשבילי.
אז במילים אחרות דברו איתי לפני שאתם מחליטים להעלות רמה באימונים, ובטח מי שרוצה להתחיל להתאמן בימי רביעי עם הקבוצה המתחרה שלנו!!!!!
חשוב לא תוכלו להתאמן עם הקבוצה המתחרה במידה ולא דיברנו אישית על זה ואישרתי לכם.
אני זמין לכולם בבקשה דברו איתי לפני שאתם מעלים הילוך בכדי למנוע פציעות.

הגיע הזמן למבחן יכולת קטן בתנועת ההנפה או snatch.
את החלק הראשון של האימון נפצל ולעבוד על פי יכולת/נסיון באימונים.
WOD 28/10 יום שני
warm up:
  • חימום עם מוט pvc
  • חימום עם מוט
BBG
  • snatch balanc
  • power snatch
rm-3 -מנוסים בלבד
  • 5X3 
  • להעלות משקלים לפי יכולת/צורך
  • רק חזרות יפות
  • לעבוד נקי, להקפיד ליפול מתחת למוט/לנעול מרפקים.
תרגול snatch מלא-מתחילים
  • 5X5
  • לעבוד קל אבל מושלם
metcon
  • 100 Burpees-מתקדם
  • 70 Burpees-מתאמן
  • 50 Burpees-מתחיל
  • כל דקה על הדקה עוצרים את הברפייז ועולים על המתח
  • 5 TTB
  • זמן גג = 12 דקות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה