המניפסט חלק ב'

קרוספיט ישראל.
אז מה היה לנו השנה, כל עולם הפעילות הגופנית מתחיל לקבל כיוון לעולם הפונקציונלי.
על הדרך היו כתבות לטובה ובעיקר לרעה בכל מה שקשור לקרוספיט.
הרבה חדרי כושר פתחו חוג סטייל קרוספיט, מאמנים מציגים את עצמם כמאמני קרוספיט וכך עובדים במועדוני כושר.
נפתחו קבוצות של אימון פונקציונלי בשיטת קרוספיט בפארקים השונים ובקיצור לא צריך להמשיך.
מה שיותר מעניין אותנו זו המגמה שהתחילה וממשיכה בעליה של מועדוני קרוספיט רשמיים שנפתחו.
הבוקס שלנו היה המועדון הרביעי הרשמי בישראל (הרצליה, ירושלים, תל אביב-בשבוע...)
ועכשיו יש כבר מעל 15 רשמיים!!!!!! זה המון ואני מאחל לכולם הכי טוב שיכול להיות.
לכל בוקס יש את השבט שלו, כל בוקס בוחר לתת דגש שונה, כל בוקס לוקח את עולם הקרוספיט קצת שונה ובאופן טבעי יש תנועה של אנשים בין הבוקסים.
חלק עוברים דירה, חלק מחפשים משהוא אחר ומוצאים וחלק לא מוצאים וחוזרים וזה הכל הסדר כמו שאמרתי אני חושב שהרבה מהבוקס זה הקהילה, מה שמחזיק אתכם ומחזיר אתכם לאימון נוסף זה לא רק השיער המתולתל שלי...
לפתוח בוקס זה יחסית קל, לא יקר מידי, לא חייבים להיות בתוך אולם, לא חייבים מקלחות ובקיצור אתם כבר מבינים את הרעיון אבל וזה החשש שלי המאמן....
חובה שיהיה דמות, מאמן מנהיג וראש נכון לכל בוקס.
הרי כל הבעיות שיכולות להיגרם מאימוני קרוספיט מתחילים ממאמנים לא מנוסים לא אחראים שרואים בבוקס רק דרך להכניס קצת כסף.
אז מה לי ולזה הרי יש אלפי מועדוני כושר ויש עוד מליוני מאמנים ואין דרך לשלוט בכולם אבל מה לעשות אני מאמין בשיטה וחבל לי שהורסים משהוא שאני כל כך אוהב ומאמין בו.
לסיכום 2014 הולכת להיות שנה מעולה לעולם הקרוספיט ואני מקווה שאנחנו כראשי מועדונים שונים נשכיל ונעבוד יחד בצורה יותר הדוקה.
WOD 30/12 יום ב'
warm up:

  • ריצה 
  • כן זה בחוץ...
gymnastics:
  • ממשיכים בעמידות ידיים
  • HSPU
20 min EMOM
  • thrusters 10
  • 10 pull ups

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה