תחילת שבוע חזק!!!

תחילת שבוע וסיכום קורס מדריכי קטלבל SFG ביחד.
אז מה הקשר של קרוספיט ו Strong First?
החיבור אולי הוא לא מידי, SF מדברים בעיקר על כוח, אייך אפשר להוציא מקסימום כוח בתנועה אחת או מספר תנועות, מתבססים על תבניות תנועה פשוטות ובגדול אפשר להגיד שזה רק חלק ממה שאנחנו עושים אבל לדעתי במקום להגיד אני מדריך קרוספיט וזה ספציפי מידי או לא מתאים ללקוחות שלי (דבר שאני שומע כל הזמן וחבל) אני חושב אחרת: חובה על כל מדריך ומאמן להתמחות ולהיחשף לכמה שיותר דיסיפלינות אימון ובטח בעולם כמו קרוספיט שבו אנחנו נוגעים בהכל.
בעיני כל התמחות, ספציפית ככל שתהיה מובילה אותי להיות מאמן טוב יותר גם בתחומים אחרים של האימון הגופני.
דרך אגב: במהלך סוף השבוע נדהמתי לחזור ולגלות עד כמה SF מתייחסים ברצינות להסמכה אותה הם מעבירים והנה קצת נתונים: 30-50% לא עוברים את המבחן המעשי ויותר מדהים לחשוב שבגלל המבחן הזה רוב האנשים בוחרים ללמוד במקומות שבהם הדרישות נמוכות יותר...
WOD 8/12 יום א'
warm up: 

  • קצת רעיונות חדשים שקיבלתי...
strengh
  • weighted pull ups
  • 5-5-3-3-1-1-1
METCON
  • 5 סבבים של:
  •  25 jumping lunges
  • 20 situps
  • S.D.H.P 15
  • 10 burpees

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה