קצת פידבק

מספיק לדבר על מזון ליום אחד.
חברים זמן עובר ואתם מתחזקים משתפרים ומתקדמים.
חשוב לי לקבל ממכם קצת יותר פידבק לגבי האימונים התכנים המדריכים ובכלל ולכן יש לי בקשה.
שילחו לי פידבק דרך הפיסבוק בפרטי והנה הנושאים.
כמובן שאפשר לכתוב לי הכל ובכל נושא.
  • האימון-מגוון, מעניין, מאתגר
  • הדרכה-התרגילים ברורים, דגש לטכניקה, יש למי לפנות.
  • מדריכים-קשובים, מסבירים, נחמדים
  • ציוד-חוסרים, בעיות
  • אחר
אשמח לקבל כל פידבק.
WOD 18/6 יום רביעי
warm up:
3 סבבים של סינדי
וכן אני יודע שנמאס כבר...

OLYlifting
  • front squat
  • 3X8
METCON
אלמנט אחד בסולם יורד של 10-9-8-7-6-5
האלמנט השני בסולם עולה של 1-2-3-4
  • wall ball
  • burpee pull ups
דוגמה:
עושים 10 חזרות של wall ball וחזרה אחת של burpee pull up
ממשיכים ועושים 9 חזרות של  wall ball ו2 חזרות של burpee pull up
וכך הסיפור ממשיך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה