מזל טוב לשרון כהן

נתחיל במזל טוב לאישה האמא הד"ר והאגדה שרון כהן פורט.
אני יכול להגיד ששרון מאתגרת אותי כמאמן כל יום וגורמת לי לראות דברים ממבט שונה.
הרבה פעמים כשאני מתמודד עם דילמות בענייני הבוקס שרון תמיד שם לתת את דעתה או סתם להקשיב.
אני חושב שכולנו בבוקס מאחלים לשרון המון המון מזל טוב והצלחה בכל דבר, אוהבים המון חברי CrossFit tlv.

אז דיברנו כבר על חשיבות התזונה והצורך להתארגן מראש נכון...
ובכל זאת אמצע היום ואתם רעבים בעבודה/לימודים ואין הרבה זמן להכין אוכל או אופציה לרכוש משהוא איכותי אז מה אפשר לעשות?
פתרון שעוזר לי הרבה פעמים, פשוט נוח ומזין הוא:
לוקחים קופסה של טונה במים.
מוציאים את המים ומוסיפים שמן זית, קצת מלח ופלפל.
יחד עם הטונה חותכים גס מלפפון/גמבה וקדימה לארוחה.
זה לוקח גג דקה ומרגיע את הבטן עד לארוחה הגדולה.
במידה ואין את האופציה לשמן מלח וכדומה פשוט קחו טונה במים וירקות בתיק מהבית תמצאו איזה ספסל או מקום נוח ובתאבון גם ללא התבלינים זה מעולה.
WOD 10/6 יום שלישי
היום אנחנו יוצאים למסלול חברים
warm up:
משחקים בארגז החול תתכוננו....
ניתן להוריד נעליים בשלב הזה.

METCON
  • 1200m run
  • 5 סבבים של סינדי
  • 800m run
  • 5 סבבים של סינדי
  • 400m run
  • 5 סבבים של סינדי
חזרה לבוקס
  • ring dips
  • max חזרות עד שלא מצליחים (קיפ הכל לוקח) X שלוש סבבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה