נשות קרוספיט

פמיניזם העצמה נשית וכל המילים הללו יכולים להגיד הרבה אבל לדעתי מה שאתן עושות כל יום בבוקס זה העצמה נשית.
אחרי כתבה "בעייתית" של ד"ר איתי זיו בנושא אימוני הקרוספיט ונשים ישבתי וחשבתי לי קצת.
תראו את בנות הבוקס, פשוט תראו אותן עובדות.
כולן מרימות משקלים מזיזות צמיגים שריריות יפות חזקות וזו העוצמה והעצמה נשית!!!!!
בנות קרוספיט TLV שמתמודדות עם להחזיר פלטות לסדר ציוד להרים ציוד לרוץ לקפוץ וכל דבר שעולה לי בראש אני לא יכול להיות יותר מאושר וגאה בכן.
אז פעם הבאה שאתן עומדות מול המראה וחושבות אולי אני שרירית מידי או לא נשית מספיק בשביל איזה גבר אדיוט אז התשובה שלי לכן ןהתשובה שלכן לעולם צריכה להיות:
do you even lift!!!! ועד שכולם יבינו את מה שאנתן כבר הבנתן מזמן שיתקדמו לנו יש צמיגים להרים!!!!

WOD 11/7 יום שישי
warm up:
  • 5 טריבונה
METCON-1
  • 75 push ups
  • 50 jumping lunges
  • 25 pull ups
מנוחה קלה וממשיכים
METCON-2
  • 75 push ups
  • 50 jumping lunges
  • 25 pull ups
  • 10 ring dips
מנוחה קלה וממשיכים
METCON-3
  • 100 squat
  • 75 push ups
  • 50 jumping lunges
  • 25 pull ups
  • 10 ring dips

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה