strong first-המומחים לאימוני כוח

סמינר הכוח מאחורינו ותודה לכל מי שהגיע ולמד.
זה מדהים אותי כל הזמן כמה דקויות יש בכל תנועה שאנחנו עושים.
הבוקר עבדנו שעה רק על דקויות ה-deadlift ולא מדובר על אייך עושים....
הביטו בתמונה ותנסו להבין מה אתם רואים..... כן יש לנו המון רעיונות חדשים ודגשים לתת לכם.
בעולם שבו יש מליון קורסים והסמכות חשוב לחקור ולהחליט ממי אני רוצה ללמוד ומה המטרה שלי.
strong first מתמחה באימוני כוח, תרגילי כוח עם מוט, קטלבל ומשקל גוף.
אז קרוספיט אני לא אלמד מהם אבל בעולם הקרוספיט יש לא מעט תרגילים המבוססים על כוח ועם רוצים באמת להבין מהי הדרך הטובה ביותר לביצוע תנועה או להבין אייך בונים תוכניות אימון מדויקות של כוח אני חושב שצריך ללכת למי שמתמחה רק בזה.
WOD 30/8 יום שבת-עם גיל
warm up:

  • הכנה לקליין
  • פתיחת טווחי תנועה
power clean
  • 80% מהיכולת
  • 5 חזרות
  • 3 סטים
  • לבנות את המשקל עד שמגיעים-חשוב להבין 80% מהיכולת שלנו על 5 חזרות זה קשה!!!!! ממש ממש קשה.
  • דגשים למהירות במשיכה
METCON-
אכזרי כמו שגיל אוהב לעשות:
  • 17 min time cap
  • 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 
  • thrusters
  • burpee over bar


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה