strong from the first moment

שבוע טוב חברים וחברות.
אז נתחיל בקצת שינויים בשבילכם השבוע ושינויי אחד ענקי בשבילי...
למי שעוד לא יודע בשעה טובה נולדה לי בת ולכן אני לא אהיה יותר מידי בבוקס השבוע.
צוות ההדרכה שלכם לשבוע:
יום ראשון-גיל
יום שני- תמר
יום שלישי-עידית
יום רביעי-תמר
חמישי-אני ממש מקווה שאני...
בבקשה תעזור למדריכים, סדר בציוד ובטיחות באימונים!!!!
בהצלחה-שמרו לי על הבית
WOD 3/8 יום ראשון
warm up:
  • הכנה לשרשרת אחורית
  • בשכיבה על הבטן-פשיטת גב
  • תרגילי הכנה ל-deadlift
DeadLift
  • 3 שלבים לתנועה: הרמה מהקרקע לעמידה-ירידה עם המוט עד סנטימטר מהקרקע (לא נוגע) ועליה-ירידה לברך והחזקה סטטית של 10 שניות.
  • את כל זה עושים 3 חזרות כפול 8 סבבים
  • לא פוצץ משקלים זה לא קל...
17 min AMRAP
  • 10-ring dips
  • 20-push ups
  • 30-walking lunges
בכדי שלא יהיה לחץ על הטבעות אפשר להתחיל מכל אלמנט רק לשמור על הסדר: מי שמתחיל בשכיבות סמיכה ממשיך ללאנצים וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה