איזה שינוי הקרוספיט עשה בחיי?

אני יודע שיש לנו חברים כאן בבוקס עם סיפור מדהים של ירידה במשקל, שיפור הביטחון ועוד ועוד אבל השאלה היא מה האימונים עשו בשבילכם? תחשבו על זה רגע.
אני בטוח שלכל אחד כאן בבוקס יש נקודה שהוא יכול להגיד "וואלה האימונים הללו עשו..." וחשוב לנו לשמוע על כך.
חברים אני רוצה לקבל ממכם את הפידבק הזה: מה האימונים עשו בשבילכם?
אני מתכנן לשתף את הפידבקים שלכם בעילום שם בכדי שכולם ינוכל לקבל עוד קצת השראה ממכם.
ואני אתחיל בכך מחר...

WOD 13/7 יום שני
warm up:
חזרה ותגול קפיצות כפולות בחבל

DeadLift
2 חזרות כפול 8
החזקה סטטית בגובה הברך של 2 שניות בכל חזרה.

  • מרימים את המוט מהקרקע לעמידה מלאה, יורדים לגובה הברך ועוצרים 2 שניות כפול 2 חזרות.
METCON - גם היום יחסית קצר

300 D.U 100 /  Sin.U
21 KB swing
21 burpees
15 KB swing
15 burpees
9 KB swing
9 burpees
300 D.U 100 /  Sin.U

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה