לא טוב לך זדיין לי מהפנים!!!

חברים אני בטוח שחלק ממכם ראה את הכתבה שעשו בערוץ חדשות מרכזי על אימוני הקרוספיט.
מי שלא ובכל זאת מעוניין אני בטוח שתוכלו להיכנס לפייסבוק או יוטיוב ולמצוא אותה.
אז אתם בטח יודעים כבר מה דעתי על העניין אבל כזו כתבה מגמתית לא רצינית ללא עומק היא לא בושה לקרוספיט, היא בושה לערוץ שהציג אותה.
אז מה היה אמרו שקרוספיט מסוכן, אז שיגידו גם, ללכת ברחוב, לרוץ,  ובטח לשחק כדורגל בשכונה מסוכנים.
אז אמרו שלא ניתן להתאמן צעירים יחד אם מבוגרים ואני אומר, בואו לאימון ותראו אייך אפשר ובאיזה קלות.
יש בסביבות תשעה מליון אנשים שמתאמנים באימוני קרוספיט ברחבי העולם אז מה כולם לא מבינים?
בשנה אחת עלו מספר המועדונים הרשמיים מארבע לארבע עשרה בישראל ובטח נגיע תוך שנה למעל עשרים ואז מה??? כולם נפצעים גם בארץ...
השורה התחתונה היא שתמיד אפשר למצוא את ה"רע" בכל דבר ובטח להראות סרטון של מישהו מרים משקולות בצורה גרועה ולהגיד הנה כולם מטורפים וכולם נפצעים וכולם הולכים למות ואני אומר לכם כך.
אתה רוצה אימון 100% בטוח תישאר בבית.
אתה רוצה תוצאות? אבל אתה באמת רוצה תוצאות? אם התשובה היא כן אז ברוך הבא לאימון הכי מהנה שיהיה לך בחיים. אימון שבאמת נוגע במרכיבי הכושר הגופני,  אימון המבוצע ברוב המקרים בצורה מבוקרת חכמה והדרגתית. ועכשיו שמישהו יגיד לי מה לגבי המקרים שהאימון לא מבוקר ונפצעים אז דבר ראשון תבדקו את המאמן לא את השיטה ודבר שני תזדיין לי מהפנים יש לי צמיג להרים...
ירון נוף, קרוספיטר.

WOD 1/10 יום ג'

  • 1200 מטר
  • מנוחה
  • 800 מטר
  • מנוחה
  • 800 מטר
  • מנוחה
  • 400
ממשיכים בבוקס
  • KBsnatch
  • לפי תוכנית החיזוק בשבועית שלנו:
  • מתחרה: 24K / 16K חמש דקות למקסימום חזרות, (להגיע ל 100) ניתן להחליף ידיים על פי צורך
  • מתקדם:24K / 16K כל 30 שניות יד לבצע 8 חזרות רצופות באותה היד כפול 10 סבבים.
  • מתאמן: 16K / 12K כל 30 שניות לבצע 5-7 חזרות במשקל יחסית קל לשמור על קצב בין החזרות
  • מתחיל: לצבור 50 חזרות במהלך אימון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה