לימודים

חובת המאמן לעולם לא מסתיימת.
תמיד יש עוד תרגיל או תיקון או רעיון חדש ששווה ללמוד, התעשיה מלאה בסמינרעם מעולים ומעניינים שאפשר ללמוד מהם - צריך רק לברור קצת.
לכל מאמן יש את "האני מאמין" וארגז הכלים שאיתו הוא יוצא לעבודה בכל יום.
אני כמאמן ראשי שלכם בבוקס מנסה לעקוב, ללמוד ולמצוא עוד ועוד רעיונות וכלים לקדם את המתאמנים בבוקס וכחלק מזה אני כל הזמן מזכיר לעצמי: אני עוד לא יודע כלום ויש המון ממה וממי ללמוד.
היום אני הולך לסמינר הרמת משקולות של אליקו (חמישי / שישי / שבת) במטרה ללמוד עוד משהוא ואולי רק בשביל לרענן דברים בראש וכל הפוסט הארוך הזה מתקשר אליכם...
חברים גם אם אתם "יודעים" כבר מה התרגיל או מה עושים ... תמיד יש מה ללמוד ותמיד יש סיבה להקשיב לכל הסבר ולכל תרגול שאני נותן.
החימום נראה לכם מפגר - יופי אבל אני יכול להסביר בדיוק למה ומה אנחנו עושים גם בחימום ולאיזו מטרה.
אתם לא רוצים לעשות תרגיל מסויים או מחליטים לעבוד בסדר / סטים שונים...זכרו תמיד יש מה ללמוד ויש סיבה לתרגילים שאנחנו עושים.
WOD 22/1 יום חמישי
warm up:
משחקי דחיפה ומשיכה
פתיחת טווחי תנועה בחגורת הכתפיים

press
5X5

METCON
בזוגות אחד עובד והשני...עובד
15 min AMRAP
1-1/2-2/3-3......
front squat
pull ups
הסבר:
בן זוג A עוד חזרה אחת של front squat וממשיך ישר לחזרה אחת של pull up
אייך שבן זוג A יורד מהמתח בן זוג B מתחיל גם הוא 1 front squat ועוד אחד pull up
העניין היחיד הוא... אסור למוט ליפול על הקרקע....
קנס על מוט שנופל = 25 שכיבות סמיכה A+B

בקיצור הולך להיות מעניין.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה